تاریخچه موبایل ال جی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 11 آذر 1397
بازدید : 90
نویسنده : مرکز تعمیرات

تاریخچه موبایل ال جی

در توضیح تاریخچه موبایل ال جی باید به موارد ذیل بپردازیم : کمپانی ال‌ جی پس از نوکیا و سامسونگ، سومین تولید‌کننده گوشی‌های موبایل در جهان است. محصولات شرکت ال‌ جی شامل پنلهای صفحه ‌نمایش، تلویزیون، لوازم‌ خانگی، تجهیزات همراه مانند تلفن همراه، لپتاپ و تبلت و در نهایت قطعات الکترونیکی برای سایر شرکتها است. کیفیت بالا و فناوری‌ های مورد استفاده در محصولات ال‌ جی تأثیر زیادی در کسب اعتبار برای این شرکت در بازارهای جهانی داشته است.

براساس ادعای مدیر ارشد بخش گوشیهای شرکت ال ‌جی آنها به تولید ۱۴۰ میلیون موبایل در سال ۲۰۱۰ امیدوار بودند.اما موفق به تولید۱۱۶،۷ میلیون دستگاه گوشی موبایل شدند. سهم LG در بازار گوشیهای موبایل در سالهای ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به ترتیب ۵، ۶/۶ و ۸/۴ درصد میباشد .موبایلهای  سری Optimus ساخت ال‌ جی دستاورد بزرگی برای این شرکت به شمار میرود . و سود بسیاری نصیب شرکت مینماید.

هم اکنون گوشی Optimus 3D با قبلیت پخش فیلم و فیلمبرداری در حالت سه‌ بعدی در سراسر جهان به فروش میرسد . این موبایل  مجهز به دو دوربین ۵ مگاپیکسلی است . امیدواریم بتوانیم با ارائه مقاله تاریخچه موبایل ال جی گامی در جهت افزایش سطح علمیتان برداریم .

تاریخچه موبایل ال جی

 

سالشمار موبایل ال جی

درتوضیح تاریخچه موبایل ال جی باید به سالشمار آن نیز بپردازیم . با ما همراه باشید .

۱۹۹۷، اولین تلفن همراه دیجیتال CDMA برای Ameritech و GTE در امریکا ساخته شد. گوشی هوشمند GSM به روسیه، ایتالیا و اندونزی صادر شد.

۲۰۰۳، ال‌ جی به بازار گوشی GSM خاورمیانه و اروپای شمالی وارد شد. حجم صادرات ماهانه به بیش از ٢.۵ میلیون دستگاه رسید . ال‌جی به‌ عنوان تولیدکننده‌ برتر CDMA شناخته شد.

۲۰۰۴، EVSB نسل بعدی فن ‌آوری مخابرات DTV، توسط US ATSC به‌ عنوان استاندارد صنعتی آمریکا/کانادا انتخاب شد. نخستین گوشی هوشمند ماهواره‌ای و زمینی DMB دنیا را معرفی کرد.

۲۰۰۵،ال‌ جی به‌ عنوان چهارمین تامین‌کننده‌ گوشی‌ های هوشمند جهان شناخته شد . نخستین تلفن همراه ۳G UMTS DMB را تولید کرد.

 ۲۰۰۶، LG Chocolateنخستین مدل از سری بلک ال‌ جی گوشیهای پیشرفته معرفی شد.( سالشمار و تاریخچه موبایل ال جی )

۲۰۰۹، به‌عنوان سومین برند برتر درزمین تولید تلفن همراه در بازار جهانی برگزیده شد.

۲۰۱۰، ال‌ جی  از اولین و سریعترین گوشی هوشمند dual-core رونمایی کرد. LG OPTIMUS 2X  رونمایی شد.

۲۰۱۱، LG Revolution اولین موبایل هوشمند ال‌ جی با پشتیبانی از شبکه ۴G معرفی و پس‌ازآن Optimus LTE، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ۴G ال‌جی اعلام شد.

۲۰۱۲، نخستین گوشی هوشمند LTE مبتنی بر پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Snapdragon S4 Pro منتشر شد.

در پایان تاریخچه موبایل ال جی باید به این نکته اشاره نماییم که ، طی دو سال اخیر شرکت ال ‌جی از مجموعه‌ جدیدی از گوشیهای هوشمند رونمایی کرده است .

 

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی پیشگام در تعمیرو فروش محصولات کمپانی ال جی، سال هاست به ارائه ی خدمات به کاربران ال جی می پردازد. این مجموعه تواناترین  و مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی را به همکاری فراخوانده است.

اکنون  نمایندگی ال جی به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح بوده و موفق به ارائه ی بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است. نمایندگی ال جی  با کادری منسجم و متخصص، در تلاش است تا تمامی نیازهای مشتریان خود را در دو حوزه ی فروش و تعمیر محصولات ال جی پاسخگو باشد.

کادر فروش  نمایندگی ال جی و کارشناسان فنی آن دارنده‌ی مدارک بین‌المللی در زمینه‌های مذکور می‌باشند. خدمت‌رسانی به مشتریان این شرکت و پیگیری مشکلات آن‌ها توسط مدیریت این مجموعه به شدت مورد نظارت و کنترل قرار می‌گیرد؛ از همین رو ارائه‌ی این خدمات پس از خرید و نصب هر محصول آغاز و تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات مشتری ادامه خواهد یافت.

نمایندگی ال جی  بر این نکته واقف است که همواره حق با مشتری است و رضایت تک تک مشتریان از این مجموعه برای مدیریت نمایندگی ال جی بسیار حایز اهمیت می باشد. از همین رو در صورت بروز کوچکترین مشکل و یا نارضایتی مشتری از روند تعمیرات مراتب به دقت بررسی شده وباشخص خاطی برخورد خواهدشد. اعتماد شما مهم ترین انگیزه ی ما جهت ارائه ی خدمات بهتر است.

 

خدمات نمایندگی ال جی

 نمایندگی ال جی از جمله مراکز معتبر ایران است که به ارائه ی خدماتی از قبیل مشاوره های پیش و پس از خرید و تعمیرات، فروش انواع مدل های موبایل و تبلت ال جی یا ضمانتنامه های معتبر و مدت دار و خدمات پس از فروش واقعی در واحدهای مجزا و مستقل می پردازد. جدای از این ها واحد تعمیرات که به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز است به تعمیر معایب نرم افزاری و سخت افزاری انواع مدل های گوشی و تبلت ال جی پرداخته و در صورت نیاز با کسب اجازه از مشتری اقدامات لازم را برای جایگزینی قطعه ی معیوب با نمونه ای اصل یا اورجینال انجام داده و در قبال آن ضمانتنامه ی تعمیرات به کاربران ارائه می دهد. همچنین نمایندگی ال جی به منظور آسایش حال کاربران خدمات سرویس در محل را راه اندازی کرده است تا کاربران بتوانند در کوتاه ترین زمان بدون صرف هزینه های رفت و برگشت به تعمیرگاه از تکنسینی خبره در محل مورد نظر خود بهره مند شوند و از مشاوره های آن استفاده کنند. نمایندگی رسمی و مجاز ال جی عنوان مرکزی را با خود دارد که در کوتاه ترین زمان، برترین خدمات را ارائه می دهد.

 





:: برچسب‌ها: تاریخچه موبایل ال جی , تعمیرات موبایل ال جی , تعمیرات تبلت ال جی , نمایندگی تعمیرات ال جی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز تعمیرات و آدرس ihccenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com